Persoonlijk huidadvies nodig? Ontmoet onze skincare experts

Customer Care Team

Gratis consult & huidadvies

We staan elke dag voor jou en je huid klaar. Chat met ons of bel ons en je krijgt één onze skincare experts meteen te spreken.

chatChat met ons, via de ruimte rechtsonder op onze website

Maandag - Vrijdag van 9:00 tot 21:00
Zaterdag - Zondag 9:00 tot 17:30

telefoonBel ons
Vanuit Nederland: 020 - 345 84 26
Vanuit België: 03 - 808 29 24

Maandag - Vrijdag 9:00 tot 17:30
Zaterdag - Zondag 9:00 tot 17:30

chatEmail ons: info@paulaschoice.nl

Antwoorden met emails kost vaak wat meer tijd, verwacht daarom een iets vertraagde reactie.

Wij zijn gesloten op:
29 Maart, Goede Vrijdag vanaf 17:30 uur.
31 Maart en 1 April, Pasen.
27 April, Koningsdag.
9 Mei, Hemelvaartsdag.
19 en 20 Mei, Pinksteren

Het kan heel overweldigend zijn om je niet gelukkig te voelen over je huid, vooral wanneer je niet zeker weet wat het écht nodig heeft en waarom je geen verbetering ziet.

Ons team staat daarom voor je klaar om je te helpen en bij de hand te nemen, onderweg naar een routine die werkt. Hoe meer kennis je hebt, hoe meer resultaten je ziet. Het wordt tijd om weer te genieten van je dagelijkse skincare-routine, met huidadvies op maat voor jouw, unieke huid.

Meet the team

Onze skincare experts begrijpen hoe uniek elke huid is, per persoon verschilt daarom je routine, maak kennis met een paar van onze collega's.

Customer Care Team

Dit is Alexandra
Hoe ben je ooit begonnen met huidverzorging?
Sinds mijn tienerjaren heb ik last van puistjes en hidradenitis suppurativa (een ontstekingsziekte van de huid). Dit inspireerde me om me meer te verdiepen in ingrediënten en hoe huidverzorging mijn problemen kon verbeteren. Deel uitmaken van Paula's Choice heeft mijn kennis over huidverzorging verbreed en geeft me de kracht om onze klanten goed voor te lichten. Ik geef ze het vertrouwen en de rust dat er briljante, krachtige producten zijn die het grootste orgaan van je lichaam helpen verbeteren en tegelijkertijd je zelfvertrouwen een boost kunnen geven.

Wat is je favoriete Paula's Choice-product?
Mijn favoriete product, hoe cliché ook, is toch onze SKIN PERFECTING 2% BHA Exfoliant. Salicylzuur is voor mij echt een gamechanger geweest. Het is een briljant product. Het heeft niet alleen mijn puistjes, huidtextuur en ongelijkmatige teint verbeterd, maar het hielp ook de ontsteking te verlichten die gepaard gaat met HS.

Welke vraag krijg je het meest?
Een moeilijke... Wat mij het meest wordt gevraagd is of het mogelijk is een BHA- en een AHA-exfoliant in dezelfde routine te gebruiken. Over het algemeen is één exfoliant voldoende, omdat niet iedereen zoveel exfoliatie nodig heeft. Maar je kunt de twee zeker combineren. Als je veel last hebt van zonneschade, diepe rimpels, hardnekkig verstopte poriën en oneffenheden of een zeer doffe, droge en schilferige huid - GO FOR IT! Zelf heb ik ze ook samengevoegd in mijn routine. Laat je huid natuurlijk altijd even wennen aan de ingrediënten en monitor hoe je huid reageert 😉

Customer Care Team

Dit is Nick
Hoe ben je ooit begonnen met huidverzorging?
Toen ik 30 was, vond ik het tijd om mijn huid te gaan verzorgen. Ik begon met een routine bestaande uit drie Paula's Choice-producten. Deze producten gaven me geweldige resultaten, veel complimenten en zelfvertrouwen. Dit was de eerste reden om te solliciteren bij Paula's Choice omdat ik echt geloof in de producten en hoe ze voor je huid kunnen werken. Nu is niet alleen mijn routine uitgegroeid tot een geavanceerde routine, ook mijn zelfvertrouwen is gegroeid en mijn huid ziet er beter uit dan ooit. In mijn functie help ik onze klanten door een veilige omgeving te creëren waarin ze alles mogen vragen. Ik geef uitgebreid advies over hun huid, huidtype en huidproblemen.

Wat is je favoriete Paula's Choice-product?
Het is moeilijk om maar één product te kiezen, eigenlijk zijn alle producten in mijn huidige routine favoriet. Als ik er één moet kiezen, is het waarschijnlijk het OMEGA+ COMPLEX Serum of de CLINICAL 0,3% Retinol + 2% Bakuchiol Treatment (ja, ik heb er twee gekozen). Met het OMEGA+ COMPLEX Serum voelt mijn huid de hele dag gehydrateerd. Het CLINICAL 0,3% Retinol + 2% Bakuchiol Treatment geeft mij echt het gewenste anti-aging-resultaat.

Welke vraag krijg je het meest?
De meest gestelde vraag voor mij is: ""wanneer kan ik resultaat zien?"". Dit is meteen de moeilijkste vraag om te beantwoorden, omdat het voor iedereen anders is. We hebben klanten die na een week resultaat zien, maar ook mensen die maanden nodig hebben om verbetering te zien. De sleutel is echt om producten te vinden die passen bij je huid, huidtype en huidzorgen. En om een beetje geduld te hebben.

Customer Care Team

Dit is Chantal
Hoe ben je ooit begonnen met huidverzorging?
Ik heb heel lang geworsteld met een acnegevoelige huid. Eerst gebruikte ik make-up om mijn puistjes te verdoezelen en omdat ik het leuk vond hier creatief mee te zijn. Maar al snel realiseerde ik me dat mijn puistjes niet zomaar vanzelf weg zouden gaan. Hiermee begon mijn queeste naar een betere huid, waarbij ik urenlang artikelen las en video's bekeek die alles uitlegden over de huid en hoe allerlei ingrediënten hun werk doen. Deze hobby veranderde in mijn werk toen ik aan de slag ging als in-store Beauty Advisor, en later startte als Skincare Expert voor Paula's Choice. Nog altijd ben ik super enthousiast over huidverzorging en begeleid ik anderen graag op hun reis naar de best mogelijke huid!

Wat is je favoriete Paula's Choice-product?
Dat is de SKIN RECOVERY Nachtcrème, of het RESIST Anti-Ageing Retinol Serum. Het is moeilijk kiezen, maar ik zou deze niet willen missen! De nachtcrème heeft echt geholpen mijn huidbarrière te herstellen en zorgt ervoor dat mijn huid zacht en gehydrateerd aanvoelt. Het serum heeft een groot verschil gemaakt bij het verminderen van mijn puistjes en vlekjes, terwijl het ook de opkomende fijne lijntjes tegengaat (shout-out naar mijn multi-taskende held retinol).

Welke vraag krijg je het meest?
Ik merk dat veel mensen worstelen met een droge en vette huid tegelijk, en daarbij vaak ook met puistjes. Daarom leg ik keer op keer uit hoe een aangetaste huidbarrière en een gedehydrateerde huid de oorzaak kunnen zijn van zowel de disbalans als de onzuiverheden. Vooral mensen met een acnegevoelige huid kunnen bezorgd zijn over het gebruik van vochtinbrengende crèmes, terwijl hydratatie echt de sleutel is voor alle huidtypen. You got to hydrate to be great.😉

Paula's Vision

Meest gestelde vragen

Wat is de beste huidverzorging voor mijn huid?

Doe onze test! Volg deze simpele stappen om je huidtype te bepalen:

  1. Was je gezicht met een milde reiniger en wacht 15 tot 30 minuten.
  2. Gebruik in de tussentijd geen andere producten
  3. Vergelijk de kenmerken.

Normale huid: Je huid voelt goed aan en heeft geen vette of droge delen.
Droge huid: Je huid heeft geen vette delen en kan (soms) strak aanvoelen
Vette huid: Je huid heeft vette delen of is geheel vet.
Gecombineerde huid:Je huid heeft vette delen. Vaak zijn dat de delen van de huid op de T-zone (voorhoofd, neus, kin), die vetter zijn dan de rest van je gezicht.

Basisroutine of gezichtsverzorging op maat?

Als je niet al te veel tijd wil besteden aan huidverzorging of als je geen specifieke huidproblemen hebt, dan is beginnen met een goede basisroutine een goed idee. Een basisroutine bestaat in ieder geval uit een gezichtsreiniger, exfoliant en dag- en nachtcrème.

Wat is de beste routine voor mijn huid?

Om je huid gezond te houden, is het belangrijk dat je altijd voorzichtig met je huid omgaat. Dat betekent onder andere dat je enkel milde producten gebruikt. Alleen op die manier stimuleer je de normale collageenproductie, blijft je huidoppervlak glad en stralend en is je huid in staat zichzelf te beschermen tegen schadelijke invloeden van buitenaf. Daarom vind je in Paula’s Choice-producten geen geurstoffen, kleurstoffen of essentiële oliën. Paula’s Choice gebruikt alleen ingrediënten waarvan in onafhankelijk en wetenschappelijk onderzoek is bewezen dat de ingrediënten onze huid goed doen en niet irriterend zijn.
Heb je hulp nodig bij het vinden van de beste producten voor jouw huid? Door de volgende informatie aan onze huidverzorgingsexperts te geven, kunnen zij jou een op maat gemaakt advies geven:

  1. Wat is je huidtype, normaal tot droog, zeer droog, vet of gecombineerd? (als je huid gecombineerd is, neigt je huid dan naar vet/droog of vet/normaal?)
  2. Heb je last van huidproblemen zoals puistjes, mee-eters, grove poriën, rimpels, doffe huid of pigmentvlekken?
  3. Heb je een gevoelige huid of is je huid gevoelig voor rosacea of eczeem?
  4. Ben je op zoek naar een basisroutine of een uitgebreide routine?
  5. Heb je een voorkeur voor een lichte of een vollere textuur

Waar blijft mijn bestelling?

Voor verzending binnen Nederland geldt dat als de betaling van je bestelling op werkdagen vóór 22 uur gelukt is, je het pakketje de volgende dag ontvangt. Voor verzending naar België geldt dat je je bestelling binnen 2 werkdagen ontvangt, als de betaling van je bestelling op werkdagen vóór 22 uur bevestigd .
Bestellingen die je op een zaterdag of zondag plaatst en betaalt, worden op dinsdag geleverd.
(Bestellingen die op een werkdag voor 22:00 (Nederland) / 22:00 (België) worden geplaatst, kunnen wel al de volgende dag worden geleverd)

Mocht je pakketje onverhoopt niet aankomen binnen de reguliere levertijd, neem dan tijdig contact met ons op. We kunnen alleen binnen 2 weken na de oorspronkelijke afleverdatum nog een onderzoek starten bij PostNL.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Waar is mijn pakket?

Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een bevestiging van de verzending met een Track & Tarce-nummer, zodat je je bestelling kunt volgen. Als je op de Track & Trace-link klikt, zie je de actuele status van jouw bestelling. Hou er rekening mee dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat het Track & Trace-nummer actief is.
Mocht het langer duren voordat je jouw packet hebt ontvangen dan de eerder aangegeven bezorgtijd of heb je het idee dat er iets mis gaat met de bezorging, neem dan contact met ons op!

Waarom zie ik mijn bestelling niet in mijn account?

Als je een bestelling bij ons plaatst met een gast account, ook al heb je al wel een bestaand account bij ons, dan zie je je bestelling helaas niet terug in je bestelhistorie in jouw account.
Voor toekomstige bestellingen is het aan te raden om eerst in te loggen, voordat je je bestelling plaatst. Je weet dan zeker dat je bestelling terug te vinden is in je account.

Kan ik een kortingscode krijgen?

Op onze kortingscode pagina vind je een overizcht van de actuele kortingscodes van Paula’s Choice. Wil je up-to-date blijven van alle promoties en acties van Paula’s Choice? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief!

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

We staan bij Paula's Choice Europa achter alle producten die we verkopen. Als je ontevreden bent over een product van Paula's Choice, om welke reden dan ook, kan je het BINNEN 60 dagen na aankoop aan ons retourneren. Op onze retourpagina vind je hier meer informatie over.
Voordat je één of meerdere producten aan ons terugstuurt, is het belangrijk om contact op te nemen met onze klantenservice om je retourzending aan te melden.

Waarom zijn sommige Paula’s Choice producten wel beschikbaar in Amerika maar niet in Europa?

Dat komt door het feit dat er verschillen zijn tussen de regelgeving voor cosmetische producten in de Verenigde Staten (VS) en in de Europese Unie (EU). Dit geldt vooral voor het gebruik van bepaalde ingrediënten of werkstoffen in cosmetica. Bovendien worden sommige producten in de VS gerekend tot de cosmetica, terwijl deze producten in de EU beschouwd worden als (vrij verkrijgbare) geneesmiddelen.

Wanneer is een uitverkocht product weer op voorraad?

Helaas wil het door grote vraag wel eens voorkomen dat een product niet meer op voorraad is. Het is altijd moeilijk om exact aan te geven wanneer een product weer op voorraad komt, maar onze website is altijd up to date. Zodra het betreffende product weer verkrijgbaar is, melden we dat op de website. Als je in de tussentijd op zoek bent naar een alternatief, neem dan contact op met ons customer care-team voor advies.

Neem contact met ons op