Verzending

Onze meest recente bezorginformatie (laatst geüpdate: 01-12-2022)

Waarom duurt het langer dan verwacht om mijn bestelling te ontvangen?

We weten dat je je verheugt op je nieuwe huidverzorgingsproducten en het spijt ons dan ook dat je langer dan normaal moet wachten om ze te ontvangen. Weet dat we er alles aan doen om je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Je ontvangt een e-mail met je Track&Trace-nummer zodra je bestelling is verzonden, gebruik dit Track&Trace-nummer voor de meest actuele status van je bestelling.

Ik heb contact met jullie opgenomen over de status van mijn bestelling. Waarom krijg ik geen antwoord?

Onze skincare experts hebben op dit moment te maken met een grote toename van vragen voor bestellingen. Het spijt ons als je nog geen antwoord hebt gekregen nadat je contact met ons gezocht hebt. Het duurt momenteel langer dan normaal voordat we bij je terug kunnen komen. We doen ons uiterste best om elk telefoontje, elke e-mail en elk bericht zo snel mogelijk te beantwoorden met de juiste informatie. Bedankt voor je geduld en begrip.

Waar blijft mijn bestelling?

  • In de e-mail met de bestelbevestiging vind je een Track&Trace-nummer. Betreft het een brievenbuspakketje dan ontvang je geen Track&Trace-nummer. Met de Track&Trace-link in de e-mail kun je de status van je bestelling volgen.
  • Voor verzending binnen Nederland geldt dat als de betaling van je bestelling op werkdagen voor 22:00 gelukt is, het pakketje de volgende dag verzonden zal worden.
  • Voor verzending naar België geldt dat je je bestelling binnen 2 werkdagen ontvangt, als de betaling van je bestelling op werkdagen voor 22:00 bevestigd is.
  • Mocht je pakketje onverhoopt niet aankomen binnen de reguliere levertijd, neem dan tijdig contact met ons op. We kunnen alleen binnen 2 weken na de oorspronkelijke afleverdatum nog een onderzoek starten bij PostNL.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling als ik op zaterdag of zondag bestel?

Bestellingen die je op een zaterdag of zondag plaatst en betaalt, worden op dinsdag geleverd.
(Bestellingen die op een werkdag voor 22:00 worden geplaatst, kunnen in Nederland de volgende dag en in België binnen twee werkdagen worden geleverd)

We compenseren de CO2-uitstoot van transport

De wetenschap is duidelijk: onze keuzes hebben impact op het welzijn van onze planeet. Dat is precies waarom we onze CO2-uitstoot van het transport van elke bestelling die via onze website compenseren. Daarnaast werken we samen met experts uit de industrie om onze CO2-uitstoot te meten en actie te ondernemen om onze impact op het milieu te verminderen.

MEER LEZEN

Wat moet ik nog meer weten over de verzending van mijn bestelling?

  • We sturen een bevestiging per e-mail, zodra je betaling ontvangen is. Je ontvangt een nieuwe bevestiging (afzender noreply@cb.nl) zodra je bestelling naar het opgegeven adres is verzonden.
  • De kosten van verzending zijn in euro's en staan apart op de factuur vermeld.
  • We kunnen levertijden niet garanderen; deze zijn indicatief en alleen ter informatie.
  • Wij bieden op dit moment geen expresbezorging aan.
  • Mocht je pakketje onverhoopt niet aankomen binnen de reguliere levertijd, neem dan tijdig contact met ons op. We kunnen alleen binnen 2 weken na de oorspronkelijke afleverdatum nog een onderzoek starten bij PostNL. Na deze 2 weken kunnen wij geen compensatie geven of je verder helpen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten en hoe lang is de levertijd?

  VERZEND­KOSTEN 
Order­waarde onder € 40
VERZEND­KOSTEN 
Order­waarde boven € 40
INDICA­TIEVE LEVERTIJD
Neder­land € 3,50
€ 2,50 met Fiets­koeriers
Gratis

Op werkdagen voor 22:00 besteld en betaald, volgende dag verzonden

België € 3,50 Gratis

Op werkdagen voor 22:00 besteld en betaald, binnen twee werkdagen in huis

Alle prijzen in Euro's

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Met veel zorg en aandacht, want we willen dat je producten in topconditie aankomen! Naar Nederlandse en Belgische adressen versturen we onze pakketjes met PostNL. Voor sommige adressen in Nederland bestaat er de mogelijkheid om je pakketje te laten bezorgen met een fietskoerier.

Ik heb geen afleveringsadres in Nederland of België. Kan ik ook in een ander land bestellen?

Paulaschoice.nl levert alleen naar Nederland en België, maar je kunt in alle EU-landen, en veel andere landen de producten van Paula's Choice bestellen.

Kan ik een bestelling plaatsen onder rembours?

Een bestelling plaatsen onder rembours is alleen mogelijk in Nederland. Je betaalt dan voor je bestelling op het moment van aflevering. Voor je bestelling betaal je de normale verzendkosten (€3,50), vermeerderd met een rembourstoeslag van €20,00.

Je dient hiervoor het volgende te doen:
Stuur een e-mail naar info@paulaschoice.nl o.v.v. Levering onder rembours
Geef duidelijk aan welke producten je wilt bestellen
Vermeld naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer.

Zodra je bestelling in behandeling is genomen ontvang je daarvan een e-mail. Je krijgt een tweede e-mail wanneer je bestelling is verwerkt en verzonden. Het pakje wordt ongeveer 4 tot 5 dagen later bij je aangeboden.

Als je bij de eerste afleverpoging niet thuis bent, wordt op een later tijdstip nog een keer geprobeerd het pakje af te leveren. Als aflevering aan de deur niet mogelijk is, kun je je pakketje binnen 3 weken op een postkantoor afhalen en betalen. Een pakket onder rembours wordt niet afgeleverd bij de buren.

De factuur van je bestelling wordt meegezonden met je pakket.

Wat kost bezorging via Fietskoeriers.nl?

Bij bestellingen vanaf € 40 is verzending met een fietskoerier gratis. Voor bestellingen onder de € 40 betaal je € 2,50 verzendkosten.

Wanneer bezorgt de fietskoerier mijn pakket?

Fietskoeriers.nl bezorgt op doordeweekse avonden tussen 18.00 en 22.00 uur. Omdat de meeste mensen ’s avonds thuis zijn, verkleint dit de kans dat de fietskoerier voor een dichte deur staat. Je kunt je pakket volgen met de Track&Trace-link die je ontvangt na het plaatsen van je bestelling. Fietskoeriers.nl bezorgt niet op zaterdagen, zondagen en feestdagen.

Bezorgt Fietskoeriers.nl ook op zaterdag- en zondagavond?

Nee, Fietskoeriers bezorgt alleen van maandag t/m vrijdag tussen 18.00 en 22.00.

Kan ik mijn bezorgadres voor de fietskoerier nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Ja, je kunt met behulp van de Track&Trace-code tot 14.00 uur een ander bezorgadres opgeven. Dit kan alleen als het nieuwe adres in de buurt is van het oude adres. Voor adreswijzigingen kun je contact opnemen met de Fietskoeriers.nl klantenservice: 085 - 273 7442

Kan ik het bezorgmoment voor de fietskoerier nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Ja, je kunt met behulp van de Track&Trace-code een ander bezorgmoment kiezen zolang jouw pakket nog niet op de route is ingepland. Om dit wijzigen klik je op ‘bezorging aanpassen’ in je Track&Trace.

 

Zie je deze optie niet staan? Dan is jouw pakket al ingepland en is helaas niet meer mogelijk om je bezorgmoment te wijzigen.