Verzending

Onze meest recente bezorginformatie (laatst geüpdate: 09-04-2021)

Waarom duurt het langer dan verwacht om mijn bestelling te ontvangen?

De anderhalvemeter-regel in combinatie met een toename van het aantal bestellingen leidt tot langere levertijden dan normaal. Al onze bestellingen worden met de hand gepickt en verpakt. Onze magazijnmedewerkers verwerken momenteel de bestellingen die 0-1 dagen geleden zijn geplaatst.

We weten dat je je verheugt op je nieuwe huidverzorgingsproducten en het spijt ons dan ook dat je langer dan normaal moet wachten om ze te ontvangen. Weet dat we er alles aan doen om je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen.


Ons magazijn is op de volgende dagen gesloten:

  • Eerste Paasdag - zondag 4 april
  • Tweede Paasdag - maandag 5 april
  • Koningsdag - dinsdag 27 april
  • Hemelvaartsdag - donderdag 13 mei
  • Eerste Pinksterdag - zondag 23 mei
  • Tweede Pinksterdag - maandag 24 mei

Houd er rekening mee dat als u een bestelling plaatst in het weekend of op deze datums, de verzending vertraging oploopt. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Je ontvangt een e-mail met je Track&Trace-nummer zodra je bestelling is verzonden, gebruik dit Track&Trace-nummer voor de meest actuele status van je bestelling.

Ik heb contact met jullie opgenomen over de status van mijn bestelling. Waarom krijg ik geen antwoord?

Onze skincare experts hebben op dit moment te maken met een grote toename van vragen voor bestellingen. Het spijt ons als je nog geen antwoord hebt gekregen nadat je contact met ons gezocht hebt. Het duurt momenteel langer dan normaal voordat we bij je terug kunnen komen. We doen ons uiterste best om elk telefoontje, elke e-mail en elk bericht zo snel mogelijk te beantwoorden met de juiste informatie. Bedankt voor je geduld en begrip.

Waar blijft mijn bestelling?

  • In de e-mail met de bestelbevestiging vind je een Track&Trace-nummer. Betreft het een brievenbuspakketje dan ontvang je geen Track&Trace-nummer. Met de Track&Trace-link in de e-mail kun je de status van je bestelling volgen.
  • Voor verzending binnen Nederland geldt dat als de betaling van je bestelling op werkdagen vóór 21 uur gelukt is, je het pakketje de volgende dag ontvangt.
  • Voor verzending naar België geldt dat je je bestelling binnen 2 werkdagen ontvangt, als de betaling van je bestelling op werkdagen vóór 21 uur bevestigd is. Proefverpakkingen versturen wij per brievenbuspost.
  • Mocht je pakketje onverhoopt niet aankomen binnen de reguliere levertijd, neem dan tijdig contact met ons op. We kunnen alleen binnen 2 weken na de oorspronkelijke afleverdatum nog een onderzoek starten bij PostNL.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling als ik op zaterdag of zondag bestel?

Bestellingen die je op een zaterdag of zondag plaatst en betaalt, worden op dinsdag geleverd.
(Bestellingen die op een werkdag voor 21:00 worden geplaatst, kunnen in Nederland de volgende dag en in België binnen twee werkdagen worden geleverd)

Wat moet ik nog meer weten over de verzending van mijn bestelling?

  • We sturen een bevestiging per e-mail, zodra je betaling ontvangen is. Je ontvangt een nieuwe bevestiging (afzender noreply@cb.nl) zodra je bestelling naar het opgegeven adres is verzonden.
  • De kosten van verzending zijn in euro's en staan apart op de factuur vermeld.
  • We kunnen levertijden niet garanderen; deze zijn indicatief en alleen ter informatie.
  • Wij bieden op dit moment geen expresbezorging aan.

Hoeveel bedragen de verzendkosten en hoe lang is de levertijd?

  VERZENDKOSTEN 
Orderwaarde onder € 40
VERZENDKOSTEN 
Orderwaarde boven € 40
INDICATIEVE LEVERTIJD
Nederland € 3,50 GRATIS

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld en betaald, morgen in huis

België € 3,50 GRATIS

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld en betaald, binnen twee werkdagen in huis

Alle prijzen in Euro's

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Met veel zorg en aandacht, want we willen dat je producten in topconditie aankomen! Naar Nederlandse en Belgische adressen versturen we onze pakketjes met PostNL.

Ik heb geen afleveringsadres in Nederland of België. Kan ik ook in een ander land bestellen?

Paulaschoice.nl levert alleen naar Nederland en België, maar je kunt in alle EU-landen, en veel andere landen de producten van Paula's Choice bestellen.

Kan ik een bestelling plaatsen onder rembours?

Een bestelling plaatsen onder rembours is alleen mogelijk in Nederland. Je betaalt dan voor je bestelling op het moment van aflevering.Voor je bestelling betaal je de normale verzendkosten (€3,50), vermeerderd met een rembourstoeslag van €20,00.

Je dient hiervoor het volgende te doen:
Stuur een e-mail naar info@paulaschoice.nl o.v.v. Levering onder rembours
Geef duidelijk aan welke producten je wilt bestellen
Vermeld naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer.

Zodra je bestelling in behandeling is genomen ontvang je daarvan een e-mail. Je krijgt een tweede e-mail wanneer je bestelling is verwerkt en verzonden. Het pakje wordt ongeveer 4 tot 5 dagen later bij je aangeboden.

Als je bij de eerste afleverpoging niet thuis bent, wordt op een later tijdstip nog een keer geprobeerd het pakje af te leveren. Als aflevering aan de deur niet mogelijk is, kun je je pakketje binnen 3 weken op een postkantoor afhalen en betalen. Een pakket onder rembours wordt niet afgeleverd bij de buren.

De factuur van je bestelling wordt meegezonden met je pakket.