ze vond dat ze zich moest uitspreken, dus dat deed ze

35 jaar geleden zorgde Paula Begoun voor opschudding in de beauty-wereld door op een eerlijke, directe manier te praten over huidverzorging. Over wat werkt en vooral ook wat niet. Ze geloofde (en gelooft nog steeds) dat mensen het verdienen om de waarheid te horen. Zonder uitzondering.

Paula was vastbesloten om een oplossing te vinden voor haar eigen acne en eczeem. Ze begon met het bestuderen van etiketten en kwam al snel tot de ontdekking dat ze lang de verkeerde ingrediënten had gebruikt. Eindelijk snapte ze waarom haar huidproblemen juist erger werden. Vanaf dat moment leerde Paula álles dat er over de wetenschap van huidverzorging te weten is. Ze was vastbesloten om wat ze leerde met anderen te delen. Zelfs als dat haar haar baan zou kosten.

Paula schreef twintig besteller-boeken over beauty. Ze verscheen regelmatig in talkshows op CNN, bij Oprah, The Today Show, 20/20 Dateline, The View en Dr. Oz. Ze startte Beautypedia, haar eigen database met wetenschappelijke reviews over huidverzorging en make-up. Dat, opgeteld bij de duizenden verzoeken van consumenten, leidde er uiteindelijk toe dat ze in 1995 haar eigen collectie met wetenschappelijk bewezen werkzame huidverzorgingsproducten ontwikkelde: Paula's Choice Skincare.

Paula's toewijding aan het onthullen en delen van de waarheid staat ook vandaag de dag nog voorop, in ieder aspect van ons merk. We begrijpen de behoefte aan huidverzorging die doet wat het belooft. Precies zoals Paula dat van ons verwacht.

Meer over Paula's Choice »