Paula kwam niet zomaar terecht in de beauty-industrie. Ze veranderde 'm.

Al meer dan drie decennia doet Paula Begoun wat vrijwel niemand in de beauty-industrie doet: de waarheid vertellen. Lang voordat ze haar eigen producten formuleerde, was Paula zelf een consument geplaagd door puistjes en eczeem - wanhopig op zoek naar producten die haar huid zouden verbeteren. Toen al begon haar levenslange carrière van onderzoek doen en effectieve producten formuleren.

Goed voor je huid zorgen - nu en in de toekomst.

Onderzoek is natuurlijk nooit klaar. Er verschijnen steeds weer nieuwe studies, maar wat nooit zal veranderen is Paula's inzet om de waarheid te vertellen. Vandaag de dag heeft Paula's Choice een van de meest robuuste, wetenschappelijk onderbouwde fundamenten gelegd in de beauty-industrie. Omdat huidverzorging geen giswerk mag zijn.

Aan jouw kant vanaf het begin

Paula wordt ontslagen van haar baan op de cosmetica-afdeling van een warenhuis, omdat ze eerlijk was tegen klanten over wat je wel en niet kan bereiken met huidverzorging.

Paula publiceert zelf haar eerste bestseller, Blue Eyeshadow Should Be Illegal, en is te gast bij de Oprah Winfrey Show, waar ze The Cosmetics Cop als bijnaam krijgt.

Paula's Choice wordt gelanceerd, als een van de eerste online beautymerken.

Paula's Choice wordt gelanceerd in Australië

Als een van de eersten in de industrie lanceert Paula's Choice een leave-on-exfoliant. De 2% BHA Liquid Exfoliant wordt al snel een wereldwijde bestseller.

Paula's Choice wordt gelanceerd in Europa, met een Europees hoofdkantoor in Nederland.

Beautypedia wordt gelanceerd. Paula's Choice wordt gelanceerd in Azië.

De Clear-collectie wordt gelanceerd, voor een acne-gevoelige huid.

Boosters worden gelanceerd, gericht op specifieke huidproblemen.

Het Clinical 1% Retinol Treatment wordt gelanceerd.

De eerste oogcrème wordt gelanceerd, nadat 90% van de klanten hierom vroeg.

De Calm-collectie wordt gelanceerd, geschikt voor een gevoelige huid met roodheid.

Het Omega+ Complex Serum wordt gelanceerd.

De Defense-collectie wordt gelanceerd, gericht op het behouden van een gezonde, stralende huid.

The UnScrub wordt gelanceerd.
Paula's Choice wordt gelanceerd in De Bijenkorf.

Het Clinical 0,3% Retinol + 2% Bakuchiol Treatment wordt gelanceerd.
Paula's Choice bestaat 25 jaar.