Websitesupport

Wat moet ik doen als ik problemen heb met de website (bijvoorbeeld als ik niet kan inloggen of geen producten aan mijn winkelmandje kan toevoegen?)

Stuur dan een bericht naar: info@paulaschoice.nl of via het contactformulier op de website.
Geef zo mogelijk aan welke browser en welk apparaat (laptop, telefoon, tablet) je gebruikt, op welke pagina het probleem optreedt, en omschrijf vervolgens het probleem en noem eventuele foutmeldingen.

Ik heb een geregistreerde account op jullie site, maar ik krijg telkens de melding dat ik een ongeldige combinatie van e-mailadres/wachtwoord heb ingevuld. Waarom kan ik niet inloggen?

Controleer allereerst of je Caps Lock niet aanstaat bij het invoeren van je wachtwoord, en probeer opnieuw in te loggen. Als dat niet helpt, kun je je wachtwoord herstellen.

Gebruiken jullie cookies? Kan ik op paulaschoice.nl winkelen als mijn cookies uit staan?

Ja, onze site gebruikt cookies, speciale tekstbestanden die tijdelijk informatie op je computer opslaan. We gebruiken cookies zodat je producten aan je winkelmandje kunt toevoegen. Als je cookies niet aan staan (dat betekent dat je je browser zo hebt ingesteld dat hij die niet accepteert) kun je online niet bestellen.

Waarom vergeet mijn winkelwagen wat ik heb toegevoegd?

Waarschijnlijk staan je cookies uit. Het winkelwagentje van Paula's Choice Europe werkt alleen als je cookies op je browser toelaat.
Als je cookies toelaat, herkent de website van Paula's Choice Europe je op onze site: als de cookies uit staan, raakt onze website je kwijt en kunnen er producten uit je mandje verdwijnen.